.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهی معلم از دانش‌آموزی که وی را تنبیه بدنی کرده بود/ پیگیری اداری از سوی آموزش و پرورش مازندران صورت می‌گیرد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره تنبیه یک دانش‌آموز در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد ساری با کابل کامپیوتر گفت: معلم از دانش‌آموزی که وی را تنبیه بدنی کرده بود، عذرخواهی کرده است ولی پیگیری اداری از سوی آموزش و پرورش مازندران صورت می‌گیرد

به گزارش شمال نیوز، تنبیه بدنی جزء مواردی است که در نفی آن کسی تردید ندارد به‌ویژه در حال حاضر هیچ کس این قضیه را تأیید نمی‌کند و حتی افراد اعتقادی به تنبیه ندارند.

تنبیه بدنی در هر صورت مطرود بوده اما اگر در محیط تعلیم و تربیت و مدرسه توسط معلم صورت گیرد جزء موضوعات تلخ و ناگواری است که نه تنها روی خود دانش‌آموز بلکه سایر دانش‌آموزان تأثیرات منفی خود را برجای خواهد گذاشت.

هر از چند گاهی خبرهای تلخی از تنبیه دانش‌آموزان توسط معلم به گوش می‌رسد که شنیدن این خبرها هموراه با شگفتی و تأسف است؛ چرا که در محیطی که دانش‌آموزان قرار است پرورش یابند و در آینده امور کشور را بر عهده بگیرند، صورت گرفتن آن نگران کننده است.

که شرح ماجرا به این صورت است معلم در کلاس از علیرضا شکری دانش‌آموز پایه دهم مدرسه هاشمی‌نژاد ساری سؤال درسی پرسید که نتوانست پاسخ دهد و با کابل برق کامپیوتر بر دست، پا و پُشت بدن دانش‌آموز زد.

بنا به گفته دانش‌آموز این معلم نخستین‌بارش نیست بلکه همیشه دیگر دانش‌آموزان را با دست و کابل کامپیوتر تنبیه می‌کند.

پدر این دانش‌آموز نیز برای اینکه دیگر چنین تنبیه‌هایی در مدارس تکرار نشود خواستار پیگیری این مسأله از سوی آموزش و پرورش و مسؤولان شد.

*موضوع تنبیه در حال پیگیری است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این‌باره با تأیید این اقدام، اظهار کرد: این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در حال پیگیری است.

سیدعلی قاسمی ادامه داد: یکی از همکاران به‌دلیل مسائل، فعل و انفعالات اقدام به این کار کرده که عذرخواهی کرده و خانواده دانش‌آموز نیز رضایت دادند.

وی یادآور شد: از لحاظ اداری این موضوع باید پیگیری شود و تذکرات این زمینه داده شده است.

به گزارش فارس، اینکه دانش‌آموزی در مدرسه آن هم توسط معلم تنبیه بدنی  شود مایه تأسف است لازم است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود که دیگر چنین خبرهایی شنیده نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.838 seconds.